دانلود آهنگ جدید کامران و هومن به نام برگرد

دانلود آهنگ جدید کامران و هومن به نام برگرد

دانلود آهنگ جدید کامران و هومن به نام برگرد با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

http://cvr.topseda.ir/1393/10/03/Kamran%20&%20Hooman%20-%20Bargard.jpg

 

دانلود آهنگ جدید کامران و هومن به نام برگرد

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Kamran & Hooman – Bargard

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Kamran & Hooman – Bargard

 

متن آهنگ جدید کامران و هومن به نام برگرد

♫♫♫

تو هم حال منو داری
تو هم تا صبح بیداری
از این تنهایی بیزاری
برگرد

منم از زندگی سیرم
منم بدجور دلگیرم
دارم دور از تو میمیرم
برگرد

کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست
کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست

تو هم حال منو داری
تو هم تا صبح بیداری
از این تنهایی بیزاری
برگرد
منم از زندگی سیرم
منم بدجور دلگیرم
دارم دور از تو میمیرم
برگرد

♫♫♫

من نفسامو به تو بستم
حس تو شد همه نیازم
حاضرم عمرمو بدم تا
با تو یه خاطره بسازم

من واسه تو مثه یه بغضم
تو واسه من مثه یه دردی
تا منو تو دلت نبخشی
فاصلمونو کم نکردی

تو هم حال منو داری
تو هم تا صبح بیداری
از این تنهایی بیزاری
برگرد
منم از زندگی سیرم
منم بدجور دلگیرم
دارم دور از تو میمیرم
برگرد

کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست
کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست

تو هم حال منو داری...


نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت10:26---4 دی 1393
عالی بود مرسی

POURYA
ساعت19:59---3 دی 1393
دانلود کردم بسیار عالی بود ممنون
پاسخ:آره خودمم دانلود کردم عالیه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:کامران,هومن, ] [ 19:27 ] [ زهرا ]
[ ]